A partir de dimarts 9 de juny l’Ajuntament reprèn l’atenció presencial amb cita prèvia
Dilluns, 8 de juny de 2020
A partir de dimarts 9 de juny es pot demanar cita prèvia per a realitzar tràmits de forma presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament.
Per concertar cita podeu:
- Trucar al telèfon 93 645 07 00
- Enviar un correu electrònic a scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
Quan vingueu a l’Ajuntament, cal que prengueu les mesures següents:
- Cal portar mascareta (no pot ser una mascareta de vàlvula)
- Només ha de venir una persona (són excepcions les persones dependents, o si el tràmit requereix més d’una persona)
- L’entrada a l’Ajuntament es farà pel pàrquing, al mateix carrer Pau Casals.
- No poden sol·licitar cita les persones que presentin símptomes compatibles amb la Covid-19 (febre, tos, dificultat respiratòria,...)
- Cal arribar puntual a la cita.
- Heu de portar el vostre propi bolígraf.
Recordeu que per a fer un tràmit presencialment a l’OAC cal demanar cita prèvia.
L’horari d’atenció és:
- De dilluns a dijous, de 8:30 h a 18:00 h
- Divendres, de 8:30 h a 14:00 h
** de 10:00 a 12:00 es donarà prioritat a persones majors de 60 anys.