Avui reobre el CAP de Santa Coloma de Cervelló: dos dies a la setmana i amb visites concertades per a medicina familiar i infermeria
Tal com ha informat CatSalut, a partir d’avui dilluns 15 de juny el CAP de Santa Coloma de Cervelló reprèn l’atenció sanitària presencial al municipi de forma parcial els dilluns i els dijous, de 8:00 a 14:00 h, per fer seguiment dels pacients amb malalties cròniques i sempre amb visita concertada.
Els serveis que ofereix són medicina familiar i infermeria. Les urgències, pediatria i l’assistència a persones amb simptomatologia compatible amb la COVID-19 es continuen atenen al CAP Molí Nou. L’atenció a la dona s'ofereix al CAP Montclar.
Les persones diabètiques també poden recollir el material per al seu tractament al CAP de Santa Coloma, concertant prèviament la recollida.
Pel que fa a les analítiques, les extraccions també es continuen fent a Molí Nou, excepte en els casos de persones amb dificultats per a desplaçar-se, que es faran a domicili.
La previsió de CatSalut és iniciar a partir de setembre els serveis de pediatria i atenció a la dona a Santa Coloma, però dependrà de com evolucioni la desescalada. Durant el mes d’agost no hi haurà atenció al poble i l’atenció sanitària presencial serà a Molí Nou.
Per concertat visita al metge de família o infermeria al CAP de Santa Coloma, s’ha de continuar trucant al CAP de Molí Nou al 93 654 33 00. També trucant al telèfon únic per a sol·licitar cita prèvia als centres d’atenció primària 93 567 09 99; al web de cita prèvia de l’ICS , on trobareu l’apartat “En què podem ajudar-te?” per escriure el motiu; o enviant una E-consulta mitjançant La Meva Salut (Telèfon: 900 053 723)
Pel tal de reforçar el servei, es mantindrà l’atenció telefònica a l’Ajuntament per aquelles persones que no aconsegueixen contactar telefònicament amb el CAP Molí Nou. Des de l’Ajuntament es farà arribar la consulta al CAP. Aquesta és una via excepcional i cal recordar que l’Ajuntament no presta el servei d’informació, només traslladarà les consultes al CAP perquè des d’allà puguin donar resposta. Aquest servei es mantindrà fins que sigui necessari per garantir una millor atenció telefònica dels pacients.