CARTA DE SERVEIS
L’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló té per finalitat proporcionar informació sobre els serveis i tràmits municipals al conjunt de la ciutadania i facilitar-ne la tramitació presencial, telefònica i telemàtica, oferint una atenció eficaç, eficient i resolutiva, i orientant i canalitzant les peticions ciutadanes a través dels mitjans oportuns.
Conjunt de la ciutadania major de 16 anys, sent necessària la intervenció mitjançant un representant en cas dels menors de 16 anys. Aquest límit d’edat no opera en relació amb l’obtenció d’informació en consultes a l’Oficina d’Atenció Ciutadana.
el servei d’assessorament i registre és gratuït, però cal tenir en compte que alguns tràmits inclouen taxes o pagaments específics per poder-se gestionar; poden consultar-se les Ordenances fiscals en el següent enllaç
Contacte i horaris de les oficines d’atenció presencial relacionades amb el servei: Oficina d’Atenció Ciutadana Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló Carrer de Pau Casals, 26-34 Horari permanentment actualitzat al següent enllaç. Telèfon: 93 645 07 00 Correu electrònic: scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
Identificació, contacte i horaris de la persona responsable de la gestió: Cap de l’Oficina d’Atenció Ciutadana: Andrea Rovira Telèfon: 93 645 07 00 (en horari matinal d’oficina) Adreça electrònica: scc.recepcio@santacolomadecervello.cat