Oficina Provincial d'Informació al Consumidor

A l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló es tramitaran les queixes, reclamacions o denúncies dels consumidors en el supòsit que no es respectin el seus drets. Aquestes reclamacions es traslladen informàticament a la Diputació de Barcelona.

Per tal de ser atesos, caldrà que demaneu cita prèvia:

Al telèfon 93 645 07 00
Per correu electrònic a scc.recepcio@santacolomadecervello.cat

Com podeu reclamar?

La persona consumidora i usuària haurà de formular la reclamació de forma detallada, clara i concreta, a través del formulari específic que es troba a la nostra seu electrònica. En el cas de tenir certificat electrònic es podrà completar la tramitació de la sol·licitud i si no es tingués pot deixar-se el formulari pendent de signatura i venir a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania de l‘Ajuntament per signar i registrar el tràmit. A la fitxa de Reclamació en matèria de consum trobarà tota la informació referent a terminis, requisits i documentació a aportar necessària per gestionar la seva tramitació.

Ajuntament - Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Pau Casals, 26 - 34 - 08690 Santa Coloma de Cervelló
Telèfon: 936 450 700
Fax: 936 340 195
Adreça electrònica: scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
Horari:  
Dilluns, dimarts i dijous, de 8:30 h a 18:00 h. Dimecres i divendres, de 8:30 h a 14:30h. (Consulteu l'horari dels dies festius)
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 14.04.2023 | 09:55