III Jornades de Memòria Històrica Local A l'Ajuntament vell
A les 12 h Xerrada històrica: Josep Padró i Helena Quilabert -Centre d’Estudis Santa Coloma de Cervelló – Colònia Güell. Visita arquitectònica: Bernat Hernández i Sergi González - arquitectes que han dut a terme la direcció facultativa de l’obra de rehabilitació de l’antic consistori. En el marc de les III Jornades de Memòria Històrica Local: El Patrimoni, memòria del passat, es vol donar a conèixer la història i usos d'aquest edifici emblemàtic del nucli antic de Santa Coloma de Cervelló, de la mà de Josep Padró i Helena Quilabert (Centre d'Estudis Santa Coloma de Cervelló - Colònia Güell). A continuació hi haurà un col·loqui amb persones usuaries de l'antic edifici en les seves diverses etapes. Tot seguit es farà una visita guiada amb els arquitectes que han dut a terme la direcció facultativa de l'obra: Bernat Hernández i Sergi González.
Aforament limitat Inscripcions del 26 de febrer a l’1 de març: Al telèfon: 93 634 08 02 A Entràpolis a https://entrapol.is/SFCUQ
De 17 a 19 h Portes obertes a l’Ajuntament vell
Organitza: Ajuntament. Regidoria de Patrimoni Col·laboren: Associació Dones pels 4 Cantons. Centre d’Estudis Santa Coloma de Cervelló - Colònia Güell. Ateneu Unió. Diputació de Barcelona.