Continua endavant la transformació digital de l’Ajuntament per a facilitar a la ciutadania l’obtenció d’informació i la realització de tràmits.
Amb la voluntat d’acostar la ciutadania a l’Administració i de treballar per a fer la gestió interna d’aquesta al més eficient i productiva possible, l’Ajuntament ha impulsat el programa Esp@-i, una iniciativa centrada en la transformació digital i que ja és tangible en alguns dels serveis que ofereix l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC). Actualment, hi podem trobar dos ordinadors a disposició de la ciutadania que permeten fer tràmits amb l’Administració i un gestor de torns que facilita l’atenció personalitzada. A més, s’hi pot disposar també d’un tramitador a través del qual, simplement amb el nostre DNI, podem obtenir el volant del padró individual, consultar la informació del taulell d’anuncis i fins i tot es pot accedir per diferents mitjans al portal de transparència i a les dades obertes de l’Ajuntament.
Gràcies a aquestes novetats, podrem gaudir de facilitats com ara realitzar tràmits en línia i únicament haver de passar per l’OAC per a fer-hi la signatura de la instància i completar així la tramitació.
La voluntat municipal és continuar avançant en el programa Esp@-i a través de noves actuacions. Entre aquestes, properament, es publicaran les cartes de serveis, els documents a través dels quals es poden avaluar els compromisos que assumeix l’Ajuntament amb la ciutadania, a més de conèixer amb detall en què consisteixen.