L’oficina de Correus de Santa Coloma de Cervelló ha ampliat el seu horari per tal d’atendre les peticions de vot per correu a les properes eleccions autonòmiques del 14F.
Fins al 4 de febrer, l’horari de l’oficina de correus passa a ser:
Els Agents Cívics de l’Ajuntament donaran suport els dies que es preveu més afluència per a organitzar les cues i l’entrada a l’oficina.
Us recordem que atesa l’actual situació sanitària, i per tal d’evitar els desplaçaments i el risc de compartir els espais tancats dels locals electorals, es recomana l’ús del vot per correu.
La sol·licitud per poder votar per correu es pot presentar telemàticament o bé presencialment a les oficines de Correus fins al 5 de febrer a les 14:00 h
Per fer la sol·licitud telemàticament és necessari disposar d’un certificat digital vàlid (IdCAt, T-Cat, DNI electrònic)
L’enviament del vot es pot fer fins al 10 de febrer.
Atesa la situació excepcional, en el moment de rebre la documentació electoral, la persona electora pot entregar a l’empleat de correus el sobre electoral amb el seu vot, i evitar així anar a l’oficina. Tanmateix, si l'elector o electora ho prefereix, pot enviar el vot per correu certificat des d'una oficina de Correus. No és necessari que el votant faci aquest darrer tràmit de forma personal.
Trobareu més informació al web de les Eleccions al Parlament i al web de Correus.