Una avaria en la xarxa de subministrament elèctric provocada pel temporal Glòria ha deixat sense llum algunes zones del municipi. Us informem dels passos a seguir si heu patit aquests talls de llum i voleu presentar una reclamació.
Des de l’Ajuntament s’estan fent les gestions pertinents perquè es restableixi el subministrament elèctric al més aviat possible.
Si heu patit talls de llum a conseqüència del temporal heu de seguir els següents passos per a presentar una reclamació a la companyia subministradora:
També podeu consultar el portal web de l’Agència Catalana del Consum on s’ha habilitat un espai exclusiu pels afectats pel temporal Glòria.
En el cas que la companyia d’assegurances o l'empresa subministradora no atengui la vostra reclamació, podeu reclamar davant l’Agència Catalana del Consum. També us podeu adreçar a l’Ajuntament, a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, on us recolliran la reclamació i la traslladaran informàticament a la Diputació de Barcelona. Per tal de ser atesos, es recomanable que demaneu cita prèvia al telèfon 93 645 07 00 o per correu electrònic a scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
Per altre banda, si heu estat afectat pels talls de llum, us recomanem que seguiu aquests consells de seguretat alimentària.