Després de la declaració d’estat d’alarma per part del Consell de Ministres, la Generalitat de Catalunya posa en marxa noves mesures a partir d’aquesta nit per frenar els contagis de la COVID19.
Resten prohibits tots els desplaçaments i la circulació per les vies públiques entre les 22:00 hores i les 06:00 hores.
Totes els detalls i excepcions al web de la Generalitat de Catalunya.
La limitació horària no afecta els serveis essencials i d’urgència: sanitaris, sociosanitaris, farmàcies, combustibles, emergències i actuacions judicials.
La Policia local, amb la col·laboració dels Mossos d’Esquadra, realitzaran controls pedagògics durant aquesta nit per informar de les noves restriccions en la mobilitat nocturna.
Porteu el certificat de declaració autoresponsable o qualsevol altre document acreditatiu (mèdic, d’empresa...) que justifiqui el desplaçament per presentar-lo en els controls policials. El podeu descarregar en aquest enllaç. Aturar el virus és cosa de tothom! #ASantaColomaenscuidem #SantaColomaDeCervello #EvitemContagis #AlTeuCostat