Ajuntament - Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Per garantir en tot moment la millor atenció personalitzada que podem oferir, l’Oficina d’Atenció Ciutadana manté la cita prèvia com a modalitat prioritària d’atenció. Amb ella es poden atendre amb major efectivitat les qüestions personals que té la ciutadania i s’eviten cues d’espera. Les persones que vinguin sense cita prèvia també seran ateses, però la seva atenció estarà subjecte a la disponibilitat del servei.

Per concertar cita podeu:

L’horari d’atenció és el següent:

  • Dilluns, dimarts i dijous, de 8.30 h a 18 h
  • Dimecres i divendres, de 8.30 h a 14.30h.

No hi haurà horari d’atenció a la tarda, essent l’horari d’atenció de 8.30 h a 14:30 h:

  • Del 2 al 12 de gener de 2024
  • Del 25 al 28 de març de 2024 (Setmana Santa)
  • De l'1 de juliol al 15 de setembre de 2024 (horari d'estiu)
  • El 31 d'octubre de 2024
  • 2, 3 i 5 de desembre de 2024
  • Del 23 al 30 de desembre de 2024

Correu electrònic:scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
Telèfon: 936 450 700

Pau Casals, 26 - 34 (Ajuntament)
08690 Santa Coloma de Cervelló

Pau Casals, 26 - 34 - 08690 Santa Coloma de Cervelló
Telèfon: 936 450 700
Fax: 936 340 195
Adreça electrònica: scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
Horari:  
Dilluns, dimarts i dijous, de 8:30 h a 18:00 h. Dimecres i divendres, de 8:30 h a 14:30h. (Consulteu l'horari dels dies festius)
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 4.01.2024 | 08:52