L'Agència Catalana del Consum obre un nou canal online per atendre les consultes per afectacions derivades de la crisi de la COVID-19

Dilluns, 27 d’abril de 2020

L’Agència Catalana de Consum de la Generalitat de Catalunya posa en marxa aquesta setmana un Consultori de Consum online i interactiu, per poder atendre les consultes relacionades amb les afectacions derivades per les mesures preses per fer front a la COVID-19.

Mitjançant la seva plataforma de YouTube Live youtube.com/consumcat, l’Agència Catalana del Consum suma un nou espai i posa a disposició de la ciutadania aquest nou canal, on cada dia, de dilluns a divendres i de 12.00 a 13.00 hores, podreu fer arribar totes les vostres consultes relacionades amb afectacions en l’àmbit del consum, com ara la cancel·lació de viatges o d’espectacles, dubtes relacionats amb les quotes de serveis que s’han deixat de prestar (gimnasos, acadèmies, etc.) o detecció de males pràctiques en la venda de determinats articles, entre d’altres qüestions.

Aquesta iniciativa s’emmarca en la campanya informativa Cuidem el consum, que ha endegat l’Agència per donar resposta davant les diferents casuístiques que poden afectar els drets de la ciutadania com a consumidors i consumidores, i alhora fomentar un  consum responsable i solidari.

A banda del Consultori online, també podeu fer arribar tots els vostres dubtes o possibles reclamacions pels canals habituals, des del web consum.gencat.cat, i a través de les xarxes socials @consumcat a Twitter, Instagram i Facebook.

També, es pot trobar tota la informació actualitzada sobre les afectacions de l’emergència sanitària per a les persones consumidores i les empreses, a consum.gencat.cat/coronavirus

 

 

Darrera actualització: 27.04.2020 | 19:17