Ajuntament - Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Per garantir en tot moment la millor atenció personalitzada que podem oferir, l’Oficina d’Atenció Ciutadana manté la cita prèvia com a modalitat prioritària d’atenció. Amb ella es poden atendre amb major efectivitat les qüestions personals que té la ciutadania i s’eviten cues d’espera. Les persones que vinguin sense cita prèvia també seran ateses, però la seva atenció estarà subjecte a la disponibilitat del servei.

Per concertar cita podeu:

L’horari d’atenció és el següent:

  • Dilluns, dimarts i dijous, de 8.30 h a 18 h
  • Dimecres i divendres, de 8.30 h a 14.30h.

No hi haurà horari d’atenció a la tarda, essent l’horari d’atenció de 8.30 h a 14:30 h:

  • Del 2 al 12 de gener 2025
  • Del 14 al 17 d’abril 2025(Setmana Santa)
  • El 23 de juny 2025(revetlla)
  • Del 30 de juny al 14 de setembre 2025(horari d’estiu)
  • 1, 2 i 4 de desembre 2025
  • Del 22 al 30 de desembre 2025

Correu electrònic:scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
Telèfon: 936 450 700

Pau Casals, 26 - 34 (Ajuntament)
08690 Santa Coloma de Cervelló

Pau Casals, 26 - 34 - 08690 Santa Coloma de Cervelló
Telèfon: 936 450 700
Fax: 936 340 195
Adreça electrònica: scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
Horari:  
Dilluns, dimarts i dijous, de 8:30 h a 18:00 h. Dimecres i divendres, de 8:30 h a 14:30h. (Consulteu l'horari dels dies festius)
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 6.03.2025 | 10:24